پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4054
-
الف
+

معرفی برگزیدگان جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت»

آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» با اعلام نفرات برگزیده این جشنواره در سنندج برگزار شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» جمعه 25 مرداد با حضور جمعی از هنرمندان و مردم در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

در این دوره از جشنواره جایزه ویژه دبیر جشنواره به محمد مرادی تعلق گرفت. وی به دلیل حضور پدرش، منصور مرادی، در هیات داوران جشنواره از حضور در جشنواره و بخش تک‌نوازی آقایان بزرگسال انصراف داده بود.

تک‌نوازی بانوان نوجوان

مهتاب کرامتی از مشهد رتبه اول و آرینا ایوبی از سنندج رتبه دوم این بخش را دریافت کردند. الیسا قدسی از شهررضا جایزه سوم بخش تک‌نوازی بانوان نوجوان را به خود اختصاص داد.

تک‌نوازی آقایان نوجوان

جایزه ویژه هیات داوران در بخش تک‌نوازی آقایان نوجوان به تایماز محسنی از تبریز تعلق گرفت. رضا دزایی‌پور از ساری، علی صیادپور از آمل و آران حسن‌زاده از مریوان برگزیدگان این بخش بودند.

تک‌نوازی بانوان بزرگسال

سیران ادیب‌فر و مژده رحمانی از سنندج و فاطمه دوستی از مشهد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

تک‌نوازی آقایان بزرگسال

عرفان مرادی از سنندج و علی‌اصغر کرمی از آمل رتبه‌های اول و دوم را در بخش تک‌نوازی آقایان بزرگسال دریافت کردند و جایزه سوم این بخش به‌طور مشترک به متین رحمانی از سنندج و آرمین رستگاری از بیجار رسید.

مولودی‌خوانی

گروه سوزی دل به سرپرستی مهران حسینی از استان سنندج، گروه بیدل به سرپرستی علی پورعطایی از تربت جام و گروه محمد رسول‌الله به سرپرستی فرید منصوری از سنندج به عنوان برگزیدگان بخش مولودی‌خوانی نهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» معرفی شدند.

گروه‌نوازی

گروه نوانس به سرپرستی پوریا رحمانی از کردستان رتبه اول، گروه آراس به سرپرستی نیلوفر کریمی از یزد رتبه دوم و گروه آوین به سرپرستی مریم گلسرخی‌زاده از یزد رتبه سوم بخش گروه‌نوازی را به خود اختصاص دادند.

ه خ/م گ

نظر شما
ارسال نظر